Bookhaul || Juni & Juli

BBA Bookhaul

Vorige maand is er geen bookhaul geweest op Belle’s Book Adventures, vandaar dat ik vandaag een dubbele haul voor jullie heb! Ik laat jullie vandaag de boeken zien die ik in Juni en in Juli aan mijn collectie heb toegevoegd. Nieuwsgierig welke boeken dat zijn? Kijk dan snel verder!

Nieuwe boeken laat ik het liefst in een video zien, ik hoop dat jullie het ook leuk vinden om de video’s te bekijken ❤ Enjoy watching! Oja, boeken van twee maanden betekent een iets langere video dan jullie gewend zijn 😉

 

Las jij ÊÊn van deze boeken al? Welk boek moet ik als eerste lezen? Laat het me weten in de comments!

Liefs Isabelle

2 gedachten over “Bookhaul || Juni & Juli

Geef een reactie

